Налаштування та усунення несправностей IPTV приставки World Vision

Якщо при ввімкненні вашого пристрою Ви бачите таке повідомлення
  1. Натисніть на пульті вашої приставки кнопку OK, повинно з’явитись таке вікно:

2.  Якщо Ви бачите саме таке зображення на своєму телевізорі, то натисніть “синю кнопку Вашого пульту, це повинно буде оновити список каналів Вашої приставки.

Якщо даний спосіб Вам не допоміг, тоді потрібно перевірити правильність налаштування пристрою. Для цього виповніть пункти з інструкції нижче

  1. Натисніть Menu, перейдіть в пункт як вказано на фото і впевніться, що напроти пункту «Включити IPTV» стоїть «Вкл»

2. Даний пункт відноситься лише для пристроїв, які підключені через мережу WIFI (в вашу приставку вставлена антена), якщо підключення виповнене мережевим кабелем то пропускайте цей пункт і переходьте до третього пункту цієї інструкці

Переходимо до пункту, як вказано на фото і двічі натискаємо «Налаштування WIFI»

Ви повинні побачити таке меню і натиснути зелену кнопку Вашого пульту (якщо в Статусі стоїть «З’єднано», то пропускаємо цей пункт і переходимо до третього пункту цієї інструкції)

(Впевніться, що в пункті Пристрій вибрано саме «WIFI», якщо пункт «WIFI» не з’являється, то спробуйте дістати Вашу антену з приставки і вставити знову. В нижньому правому куті має з’явитись іконка, що проінформує Вас про те що підключений новий пристрій. Якщо «WIFI» все рівно не з’являється, скоріш за все це несправність антени, або USB порту і Вам потрібно визвати майстра, або самостійно доставити свою приставку до офісу нашої компанії, де ми проведемо діагностику та налаштування)

В переліку мереж виберіть саме Вашу і натисніть «OK»
 
В пункті «Пароль» ведіть дійсний пароль Вашої мережі і натисніть «Зберегти» і біля вибраної мережі повинен з’явитись значок як на фото, якщо цього не відбулось впевніться, що пароль від мережі введено вірно
3. Переходимо в пункт меню, як вказано на фото і натискаємо на «Інтернет», а потім «IPTV»

Впевніться що у Вас як і на фото вибрано «Онлайн сервер», якщо ні то натисніть клавішу Вправо, або Вліво, виберіть вірне значення та натисніть синю кнопку Вашого пульту, це повинно буде оновити список каналів Вашої приставки

Якщо після цього список каналів не з’явився, або з’явився напис «Помилка мережі» натисніть «ОК» на пункті «Онлайн сервер» і з’явиться наступне меню, де Вам потрібно видалити всі записи зеленою кнопкою пульту  і натиснути червону кнопку пульту  «Додати»

Після цього потрібно заповнити «Ім’я сервера» ELANCOM   

            «URL» http://elanets.in.ua:7777/ott.m3u   

            Та натиснути синю кнопку пульту

І знову натиснути синю кнопку пульту, після чого повинен з’явитись список каналів. Вибираєте канал та натискаєте «ОК»

Якщо дана інструкція Вам не допомогла то Вам потрібно визвати майстра, або самостійно доставити свою приставку до офісу нашої компанії, де ми проведемо діагностику та налаштування